Translate

onsdag 20. mars 2013

KONFIRMASJONS-FORBEREDELSER

Minsten er konfirmant til høsten og da er det jo på tide å begynne med noen forberedelser.
 
Inviasjoner: Gutten er fotballGAL. Lete, lete på Panduro til jeg fant fotballstuff, bestille og vente........
Så tenke........ lenge........hvordan løser jeg dette mon tro?????????
 
Løsninge kom av seg selv når jeg invisterte i en ny skriver (den gamle likte ikke netbrettet mitt)
Denne nye skriveren hadde et magisk foto-redigerings-program :-))))))
 
og prototypen på invitasjonen ble til :-)

Og min fotballGALE konfirmant var fornøyd. HURRA!!!!!!

SÅ LANGT SÅ GODT.

Bordet skal og ha pynt. Og jeg kan ikke være orginal. Må ha noe gøy, men hva???????
Etter litt prøving og feiling falt valget på baby sko......
heklede babysko. Oppskriften fant jeg på Jarbo sin side.

Skal hekle 40 stykker :) Holder på med nr 18 nå.


Vil nå si at jeg er kommet godt igang og blir nok ferdig i god til FØR midten av September. :-)
     

2 kommentarer:

  1. Først av alt; GRATULERER med konfirmant!! :) Er heldigvis 10 år igjen til min storegutt er konfirmant (men bare 6 år siden jeg var konfirmant selv.. ;) )
    Og invitasjonene ble kjempestilige, kjekt med noe litt utenom det vanlige trauste. Og litt av et arbeid du har med pynten - 20 par babyconverse?! Du får ta dem med på en messe eller lignende og få de solgt etter konfirmasjonen - eller så har du jo babygaver i lang tid :p

    SvarSlett
  2. Takk, takk :-) Håper gjestene tar med bordkortskoen hjem som et minne om konfirmasjonsdagen. Det er iallefall min plan, så får vi se hva som skjer :-)

    SvarSlett