Translate

søndag 20. juli 2014

Utprøving

Jeg har sett et flott garn som mange strikker kluter av i facebook-gruppa til Bitta Mikkelborg.
Garnet heter Elise, og jeg har lenge hatt lyst til å prøve det.
 
Da vi var på ferie snublet jeg nesten over dette garnet da jeg besøkte Garnstua på Kongsvinger,
og selvfølgelig ble det med meg hjem :)
To herlige nøster. Det måtte jo prøves. Og vel hjemme i go'stolen satte jeg i gang.
Først måtte den kluten som allerede var på pinnen strikkes ferdig, etter det var det bare å sette i gang.
Og vips så var 3 nye kluter ferdig.
Alle mønstrene er an Bitta Mikkelborg.
Ser ut til at et nøste Elise på 100 gram rekker til 3 kluter.
Klutstrikking er greit å holde på med nå i disse varmerekordtider på Vestlandet.
 
Ha en flott søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar