Translate

fredag 18. juli 2014

På tide med en oppdatering

En stund siden sist nå.
Har tilbrakt gode dager hos min familie på Østlandet.
Og selvfølgelig....... strikketøyet var med.
Før jeg dro avgårde på  ferie ble jeg ferdig med et dukketeppe og en vognpose for dukken.
Teppet er strikket etter et klutmønster av Bitta Mikkelborg,




Dukkevognposen fant jeg inspirasjon til i en gruppe på facebook. Der hadde noen laget en lignende i babystørrelse.
 

 

Antrekkene jeg strikket mens jeg var på ferie er disse som kommer nå :)
 
Kokken

Stranddress

Kongens klær

Badehåndkle med hette

Sykepleier
Klar for bursdagselskap

Ut på tur aldri sur
Et dukketeppe til har det og blitt.
Også denne gang med utgangspunkt i Bitta Mikkelborg sitt klutmønster
 


 
Ønsker dere en fortsatt god sommer og nå fortsetter jeg med dukkeklærprosjektet mitt
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar