Translate

onsdag 25. juni 2014

Sol, sommer og snart ferie

Etter en vinter og vår med mange store prosjekter
har jeg bestemt meg for å drive med småprosjekter fremover.
 
På facebook har jeg funnet mange oppskrifter på kluter.
I gruppa til Bitta Mikkelborg, på strikkesida og på bloggen til Tove Fevang.
Mange flotte mønster på kluter i alle farger og fasonger.
 
Hjertebarnet og bird Cherry av Bitta Mikkelborg

Bergknapp av Bitta Mikkelborg

Symre av Bitta Mikkelborg

Ballblom av Bitta Mikkelborg.
Detter er klutene jeg har strikket til nå og mange flere vil det bli i løpet  av ferietiden.
 
Jeg har og plukket fram en kasse med restegarn. Dette garnet er det jeg kaller for dukkeklær-garn. Tanker er å strikke/hekle dukkeklær av garnet i kassen. Så 17 små dukkemammaer og dukkepappaer kan kose seg med nye klær til vinteren.
 
Kasse med garn skal bli kasse med dukkeklær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar