Translate

lørdag 7. juni 2014

Bake og strikkelørdag

Har de siste dagene sittet og fulgt med i en av gruppene jeg er med i på facebook.
Nemlig gruppa «Bittamis design for strikkelystne». Bitta Mikkelborg har i denne gruppen laget til et arrangement for oss.
En klutalong.
Nedtellingen har vart i ukevis og vi har sittet på nåler og ventet og ventet på nye oppskrifter. Det skal komme en ny oppskrift på klut en gang i uken og i går var den store dagen. 
Nesten 17 000 strikkegale damer ventet og ventet og ventet.....
helt til klokka 18.00
Da skjedde det. Noen minutter før faktisk. Bitta la ut sitt nye mønster.
Ett nydelig mønster og vi var i gang.
To kluter har jeg til nå strikket i dette mønstert.
Den blå fredags kvelden og den brune i dagmorges innimellom baking av 24 deilig brød.

Vi skal ikke gå sultne de første dagen nei.
 
Ellers strikker jeg på et sjal med «bling»
og jeg holder på med å utarbeide et mønster for «Kosegenseren» min.
Den første ble ok, men litt forandringer må til :)


Ha en flott pinsehelg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar