Translate

torsdag 6. juni 2013

Sjokket og gleden............de vandrer sammen

Jeg fikk meg et meget stort sjokk denne helgen.
Jeg tok for meg strikkedagboken min og sumerte opp bruk og innkjøp........
Jeg fikk mitt livs største sjokk.
Innkjøp
Forbruk
 Jeg har brukt 207 nøster
og kjøpt 432 deilige nøster.

SKAL garnlagert slankes grundig!!!!!!
 
Har gitt meg selv kjøpeforbud ut året.
 
 
Nok om det.......
 
Mariusproduksjonen er fullført for denne gang. Nå er endelig jakke nummer 2 ferdig :-D





Skal strikke en til, men den trenger ikke være ferdig før i januar.....

Ha en strålende dag. Min skal brukes til strikking, stryking og ??????

Håper alle får en flott dag <3

 

Klem fra Strikkeguri

1 kommentar:

  1. Du er kreativ og så kjapp som du er med strikkepinnane - for ikkje å snakke om dyktig :)

    SvarSlett