Translate

torsdag 20. juni 2013

Konfirmasjonsforberedelser

Det er nå "bare"  ca 3 måneder igjen til minsten sin konfirmasjon
Invitasjonene er endelig kalr for utlevering til familie og venner :-)

 



Bordkortene nærmer seg ferdig :-D Har bare 9 igjen (det tar jeg en dag i ferien). Mønster til disse finner du her










 Bordkort med silkebånd og serviett.













Og når mor er garngal blir bordpynten slik ;-)

 Løperen er laget på følgende måte:
  • Klipp opp masse garn i de fargene du vil bruke og den lengden du ønsker
  • Finn fram voksduk (til å ha på bordet), plastposer (til å legge garnet på) og lim (skolelim blandet med vann eller tapetklister)
  • Legg voksduken på bordet og en rad med poser (brødboser el.) oppå
  • dypp en og en tråd i limet og legg tråden i sviger og krusseduller på plastposene, gjenta prosessen til du er fornøyd.
  • La løperen tørke over natten.
  • Fjern plasten forsiktig.
FERDIG 

 JIPPI!!!!!!!!!

Jeg har fått verktøyveske til alle strikkepinnene mine fra min kjære mann <3
 
Kjøpt på biltema for den nette sum av 129,-

Deilig å ha alt jeg trenge på en plass og ikke større enn at jeg kan ta den med meg på ferie

HA EN STRÅLENDE SOMMERKVELD <3
Hilsen Strikkeguri 

 

1 kommentar:

  1. Morsom måte å lage løper på. Den ideen må "spares" til egnet anledning. ;-)
    Jeg har også den vetktøyveska. Utrolig kjekk til strikkeverktøyet.
    Ha en fin strikkekveld!
    -Hilde

    SvarSlett