Translate

lørdag 13. april 2013

JEG VENTER OG VENTER PÅ............

Ja hva venter vi på?

Jeg venter på VÅR og varme. Litt varme har vi fått i dag og med over!!! 11 varme grader i skyggen, men med en sur nordavind er det ikke varmt :-(

Men klage skal jeg ikke........

Mer venting 
Jeg har venta siden før påske på den ultimate strikketøyvesken og på torsdag kom den :-)))))
Kjøpt på Mauds garn og det var lang leveringstid denne gangen fordi ALLE ville ha denne veska.
Den er stor og romslig, akkuratt nå ligger det 18 deilige nøster med garn som skal bli jakke til en god venninne. 
Gleder meg til å komme igang skikkelig.
Mønsteret er tegnet av etter kjøpejakken hennes som ho ville jeg skulle strikke en kopi av.....

Venta like lenge på et merke til å sy på genseren til min kjære mann, så nå er genseren HELT ferdig

Den siste "tingen" jeg (vi) har venta på er dette gliset :-D
Og NÅÅÅ er han endelig kommet i huset sitt og jeg har kost meg med MAAAANGE turer i helga og fler skal det bli :-D


RIKTIG GOD HELG ALLE SAMMEN <3
Ps: det kom foresten 3 pakker i posten i dag, og i to av de befant det seg tilsammen 40 nøster garn, men jeg hadde ikke venta så lenge på de :)

1 kommentar:

  1. Kjempekul strikkeveske. Har kjøpt 2 stykk selv, og liker dem veldig godt. Praktisk og romslig. Så koselig merke du har kjøpt til genseren. Artig når det blir personlig.

    SvarSlett