Translate

lørdag 20. april 2013

Ny STOR utfordring

Siste uka har jeg brukt på en ny utfordring fra en god venninne. Ho vil jeg skal strikke en jakke........
Det i seg selv er egentlig ingen utfordring :-)

Jakken ho vil jeg skal strikke har ikke mønster, BARE en kjøpejakke å se etter...........
Jeg skulle slippe perler og paljetter, men mamma mia tenkte jeg ;-)

Det var bare å begynne. Mønsteret ble tegnet av på et vanlig ruteark. og garn kjøpt inn.
Og alt garnet fikk plass i min nye strikkeveske :-D
Så var det bare å gå igang med prosjektet :-).
Mønsterstrikk er SUPERGØY :-D
Og spessielt når resultater blir slik sammenlignet med orginalen.
 
Nå skal bare resten strikkes....... armer, ragland, hette og montering..........
+ brodering av mange snøkrystall.

Nå skal jeg gå å spise meg noen gode skiver av brødene jeg bakte til morgenen i dag :-D

GOD LØRDAG ALLE SAMMEN :-D

1 kommentar:

  1. Blir så flott! Nesten finere enn originalen!!
    Heldige venninna di :)

    God lørdag!

    SvarSlett