Translate

torsdag 10. april 2014

Snart i feriemodus

Påskeferien nærmer seg med stormskritt. Skal bli deilig med feriedager hjemme hos mamma og pappa :)
Men først litt UFO-tid :)
I går fant jeg en gammel ufo. Jeg strikket meg en kjole, og la den vekk når det bare var igjen å feste trådene. Den har ligget i en skuff i flere år. Jeg er flau ;P
Men i går tok jeg den frem, festet trådene og nå er kjolen ferdig :)
Nå håper jeg bare at neste prosjekt blir ferdig før avreise lørdag morgen.
Hverdagsjakken trenger en arm til.
Pluss trådfesting og knapper :)
 
Nytt påskeprosjekt er også på gang.
Sokker med hanemønster :) Disse sokkene og mønster til uglesokker blir nok med på påsketuren østover.
 
 


1 kommentar:

  1. Kjolen er kjempelekker,og det blir fint med hverdagsjakke.
    Klem

    SvarSlett