Translate

lørdag 13. juli 2013

NYYYTER GOOODER FERIEDAGER

 KONGSVINGER er en deilig plass å ferierer.
Spesielt i år.
Nå har jeg campet her i 13 dager (har 5 dager igjen)
Været så langt har vært 2 ettermiddager med regn, ellers har det stort sett vært
SOOOOOOL 

NYYYYDELIG SOMMERFERIEVÆR


 Selvfølgelig er strikketøyet med, både ute og inne.

Har begynt på forkle til festdrakten, og nærmer meg vel egnetlig slutten på det.

Det vokser sakte men sikkert. 2-3 roser i høyden for dagen. I skrivende stund har jeg 5-6 roser igjen i høyden.








Og sånn ser festdrakta mi ut i dag. Vesten har litt montering igjen, skjørtet er snart halvferdig og forklet nærmer seg ferdig :-)
JEG ER FORNØYD JEG :-)


ØNSKER DERE ALLE EN FORTSATT GOD SOMMER.

KLEM FRA STRIKKEGURI

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar